Ucapan~Tun Dr Mahathir Mohamad Majlis Makan Malam Bersama Diaspora Malaysia Di Jepun


Ucapan~Tun Dr Mahathir Mohamad Majlis Makan Malam Bersama Diaspora Malaysia Di Jepun

Ucapan~Tun Dr Mahathir Mohamad Majlis Makan Malam Bersama Diaspora Malaysia Di Jepun

Video credits to Popular on YouTube – Singapore YouTube channel





  • Your reaction?
    Angry Angry
    0
    Angry
    Lol Lol
    0
    Lol
    Love It! Love It!
    0
    Love It!
    Nice Nice
    0
    Nice
    Now I Know Now I Know
    0
    Now I Know
    Sad Sad
    0
    Sad
    Surprised Surprised
    0
    Surprised
    Wow! Wow!
    0
    Wow!
    WTF WTF
    0
    WTF

    Ucapan~Tun Dr Mahathir Mohamad Majlis Makan Malam Bersama Diaspora Malaysia Di Jepun

    Comments 31

    1. Syabas Tun .We will always stand by you .May God always bless you with great health and long life .Malaysia n Malaysians need you .Thank you ,thank you n thank you

    2. Sudah lah jangan cakap keburukan org lain musim jadi perdana menteri 22 tahun lepas pun macam tu juga tapi tak d gempar gemburkan pasal media sosial tak semeluas zaman krng.

    3. Sorry to say even 100s years to come malaysia will never come again with another pm like Tun.Am happy as during my living this man is with me.Tun to me you are my idol the 2nd to nabi muhammad.

    4. Dunia kini mulai kagum dng Malaysia serta RAKYATnya bila saja PH menerajui Malaysia d bawah kepimpinan Ayahda TUN Mahathir,…image kita mula TERserlah…selepas ERA kleptokrasi UMNooor bn menjadi sejarah..nii baru SEBULAN…harap2 akan lebih CEMERLANG lagi d mass depan….InsyaAllah…hidupTun hidup PH hidup Rakyat Malaysia..aminnn….

    5. ALHAMDULILLAH……ALLAH TELAH MENGKABULKAN PERMINTAAN RAKYAT MALASIA
      HENDAKKAN TUN MAHATHIR MENJADI PERDANA MEMTERI KITA SEMULA…….SEMUGA EKONOMI M'SIA KEMBALI CEMERLANG….. RAKYAT BERBANGGA DAN SELESA
      SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA.

    6. Ni bru btol2 pm!!! Najib!, ko tgok! Btapa hormatnya org jepun kat tun m…. Aku bsyukur tun m jdi pm balik… Aku bngga dgn tun m… Nama najib ni tuko jela nama dia!!! Kite tuko nma najib kpada NAJIS…..!!!!

    7. See the clap at the end, look how much people respected him! His speech was also very intriguing and inspiring. This makes me want to work harder for our country.

    8. Malu… aku malu.. sgt malu.. malu kerana masa2 emas 93 tahun Tun terpakse digadaikan untuk memulihkan malaysia, sedangkan aku hanya mampu komen di ruangan komen. Terima Kasih the greate Leader. Semoga Allah ampunkan dosa2nya yg dulu jika ada. Lindungilah dia. Aaminn

    9. When I am abroad or in Malaysia, I am going to tell the world, '" I am a Malaysian & Tun Mahathir is my PM" Proud to be Malaysian.

    10. As a Malaysian, I'm so proud of our prime minister TUN. HIDUP TUN. 👏👏👏👏👍👍👍👍🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾

    Comments are closed.

    log in

    reset password

    Back to
    log in